لا تحزن ولا تحزني
متزعلش لما تدي لحد حاجه و ينكرها .
متزعلش لما تعلم حد معلومه و يستغلها ضدك .
متزعلش لما تعمل خير و تقابل شر .
متزعلش لما تدور عليهم و هما بيبيعوك .
متزعلش لما تساعد حد و تلاقيه ميستاهلش .
متزعلش لما تكون بتعمل كده بنيه صافيه و اللي قدامك بيستعد للغدر .
متزعلش لما تشتري حد و هو يبيعك .
متزعلش لما تكبر حد و يكبر عليك .
اوعي تفكر ان كل حاجه بتعملها في الدنيا بتعدي عبثا بالعكس دي ايداعات بتحطها في رصيدك في بنك الرحمن شوف بقي لما الملك العزيز بيتابع رصيدك في خزائنه .. هتلاقي دايما الرد ستر و رزق و بركه و رضا و الدنيا كلها ملك لك .. دعهم يفعلون وتعامل مع من خلقهم فقط .
تعليقات
إرسال تعليق